A projekt alapadatai:
- Projekt azonosító: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-201700162
- Igényelt támogatás: 15 997 840 Ft
- Támogatás mértéke: 40%
- A projekt költségvetése: 39 994 600 Ft
- Projekt tervezett befejezése: 2020.01.15.
A projekt bemutatása:
Társaságunk, a Klippel Kft. magánbefektetésként jött létre 1991-ben, azóta változatlan formában és vezetői körrel működik, bólyi székhellyel és napjainkra hat telephellyel rendelkezik. Fejlődésünknek köszönhetően immár a térség jelentős vállalkozásai közé tartozunk, tevékenységi köreink az évek során fokozatosan bővültek, illetve alvállalkozói körrel is rendelkezünk, hogy a megrendelői igényeknek teljeskörűen eleget tudjunk tenni. Tevékenységünk kiterjed belföldi és nemzetközi fuvarozásra, építőanyag kis-, és nagykereskedelemre, földmunkálatokra, építőipari kivitelezési munkákra, autójavításra és fényezésre továbbá lakatosipari tevékenységekre. Éves árbevételünk megközelíti a 2 milliárd Ft-ot. Kiemelt igényünk van egy olyan informatikai háttér rendszerre, amelynek köszönhetően optimalizálni tudjuk a munkafolyamatainkat, mert a jelenlegi, amelyet hét éve alkalmazunk, elavult. A projekt megvalósítása során beszerzésre kerülnek a szükséges, korszerűbb hardver eszközök (számítógépek és laptopok), valamint bevezetésre és telepítésre kerül a Dyntell ERP rendszer. A helyben telepített szoftver 22 licencének bevezetése segíti kollégáink munkáját az adatfolyamatok egyszerűsítésében, a feladatkiosztásban, ellenőrzésben, a szoftver alkalmazása révén működési folyamataink átláthatóbbá válnak.
A rendszer moduljai: Vállalati CRM, értékesítés, Beszerzés, logisztika; Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés; Elektronikus iratkezelés; Kontrolling és döntéstámogatás; Pénzügyi, számviteli terület; Táv- és csoportmunka; Internetes értékesítés (vállalati webáruház); Munkafolyamat irányítási megoldás (workflow); Tudásmenedzsment specializált megoldás; Mobil rendszer.
Egy jól működő, modern vállalatirányítási rendszer a siker eszköze, alkalmazásával már rövid távon anyagi haszonra teszünk szert, a vállalat fejlődését nagy mértékben befolyásolja, segítségével további bővítések valósulhatnak meg. A termelési és kapcsolódó területeknek olyan mértékű támogatást nyújthat, amely a termelés növekedését eredményezheti, továbbá költségmegtakarítást is. A folyamatos információáramlás és adatbiztonság megoldottá válik.
A projekt révén üzemi eredményünk növekszik, megvalósul működésünk optimalizálása, és vállalkozásunk hatékonyságának, versenyképességének javítása.
A projekt megvalósulásának helyszíne:
7754 Bóly, Nyárádi utca 504 hrsz.
A projekt a következő közreműködő szervezetek támogatásával valósult meg:
Pénzügyminisztérium – Gazdaságfejlesztési Programok
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83.
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 1 896 6666
Honlap: www.palyazat.gov.hu